Ingen kan älska som vi.

Whoa!
Den här helgen har verkligen varit galen! Som alltid, kanske?
Vi stack till en big fest, men den var rätt död och trist. Först tänkte jag att vi bara skulle dra, sticka hem till någon och röja. Hade nämligen lite olika val i form av fest sms på mobilen. Men sen tänkte jag "Vafan, orka dra ut i kylan igen, sitta i någons soffa och bli full och lurad".
Det blir vad man gör det till. Så, jag drog igång festen, började dansa och flörta hejvilt. Och, de styva östermalmstyperna verkade lossna rätt snabbt. Så, vi körde på för fullt och om jag minns rätt har jag en sluddrig minnesbild av att jag stod i DJ båset någon gång under nattens livliga timmar?
Idag var det bara att betala i form av hälsa för alla shots jag slörpa i mig igår.
Har väl hängt med huvudet i toan för det mesta. Under någon förmiddagstimme var även Sam här höll upp mitt hår medans jag spydde ned toasitsen. Jag tror han hade blivit lite orolig, hade tydligen skickat ett sms vid femtiden på morgonen? Ingen aning vad det stod, men Sam är en sån snäll och omtänksam människa (bortsett från vissa andra, som typ, jag?) att han ändå kom över och checka läget.

Kommentarer
Postat av: t

Vill du vinna en bloggsvar invite? :)

Kommentera bara inlägget tävling så har du chansen att få en invite! :)

Kramar :)

2010-11-29 @ 16:56:18
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0