En trött sill

Nu har äntligen alla skrivit sina presentationer - Skönt!
Själv ligger jag i soffan och funderar på att bjuda hem Mira för filmkväll, ifall hon inte ska ut och festa igen såklart. Jag var ute igår efter jobbet, vi drog ner på en liten klubb i vasastan som heter Treat. Massor av mysigt folk där, kommer återbesökas! Men idag har jag varit rätt så bakis, drog bara till Telefonplan vid 12 och kollade in konstfacks julmarknad tillsammans med en kompis.
Det känns annorlunda att blogga, har ju inte riktigt hoppat på den trenden förrän nu. Läst bloggar har jag ju gjort, men inte insett att mitt liv kanske också skulle kunna passa att vara nedskrivet...
Vår policy här på bloggen är att vi inte kommer ha några bilder - det är jag som har bestämt det och jag hoppas att det inte blir en stor besvikelse för er där ute. Vi kanske ändrar på det sen eller något. Men om sanningen ska fram kan ingen av oss fota och mobilkameran är ju ingen stor hit direkt.
Hoppas att ni kommer få glädje av den här bloggen! Det kommer absolut jag, Mira och Vanessa iallafall!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

KUl :D



jag ska funderar på en Samsung :)

2010-11-28 @ 13:10:36
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0