En bättre natt tack?

Vet ni vad, jag döptes till Samuel och har bara Sam som smeknamn. Det visste ni inte va?

Men en annan sak som jag vill meddela mitt i natten är - jag borde inte dricka kaffe.
Nyss satt jag och snackade i telefon med Vanessa, och rätt som det var hade kaffekokaren bryggt klart och jag fick i mig... tre koppar. Eller nyss och nyss... Hon kröp till kojs vid 10-tiden.

Sömnlös är ordet, sju bokstäver, lodrätt. Och jag ska upp hur tidigt som helst för att hinna med allt på jobbet. Men på onsdagar kommer alltid tant Gudrun och postar brev till sin son som bor i Dublin, hon lyser upp min dag. (btw så har hon gråsprängt hår och doftar nystekta pannkakor).

Åhah! Kan ju inte somna, har kollat klart på alla Ana Gina Show's nu. Det bästa jag kan komma på att göra är att sortera upp min garderob. Något nyttigt får jag göra. Det var ju evigheter sen sist, och mitt hem börjar ju att se lite kaotiskt ut. Bra, då har vi det avklarat. Om ni ursäktar så ska jag gå och handtvätta två nya 2nd hand fynd och stryka skjortor.

Kommentarer
Postat av: Vega Karlsson

SV: Fan vad glad jag blir! :)

Kramkram!

2010-12-01 @ 11:03:02
URL: http://makeupbox.se
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Dagens blogg är utsedd, var det du som vann? Kika in och se :D

2010-12-01 @ 11:45:05
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0