The Grass Is Greener On The Other Side

Meningen ovanför är en vacker textrad ur en av Salem Al Fakirs låtar. Grym artist!

Nyss blev jag frisk! Det enda jag gjorde de första dagarna av veckan var att sova, vakna och somna om. Inte ens svarat på telefon gjorde jag, och ångesten kom som en våg över mig när jag virar om halsduken ett extra varv för att sticka till jobbet vid lunchtid och veta om att jag är tvungen att jobba över.

Sandor har tagit hand om mig som tur är, och jag älskar honom för det! Jag borde inte blivit sjuk, inte i december. Eller någon annan månad heller för den delen... Haha, önska kan man ju.

Vet ni vad? Jag fick ett ryck imorse, jag kände ett tvång av att gå in på youtube och söka på "hur man lär sig spela gitarr". Och vetnivad? Mes amies, jag har lärt mig både D, G, C och A. Och jag hade aldrig rört en gitarr förut! Tack så mycket Viktor för att du lånade ut den! Ger den till dig imorgon.

Jäääääklars vad jag känner att jag måste se på någon säsong av Sex and the city nu... Äsch, vem försöker jag lura? Hade bara råd att köpa en säsong, och har redan sett den tusen gånger om. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0