Spanskaläxa - check!

Kom nyss hem och ska ta en snabb dusch! Jobbet idag var krävande och jag fick ingen tid till att ta igen sömnen jag missade igår natt. Men snygg garderob har jag iallafall. Lol.
Måste stressa lite nu, spanskan börjar om en halvtimme och jag vill inget hellre än att slippa. Åh, så trött! Men eftersom den kostade rätt mycket så är jag tvungen att springa dit, det är ju inte gratis som i högstadiet precis. Och för en gångs skull har jag faktiskt (förvånadsvärt nog) gjort min läxa!
Har iallafall sett på statistiken att vi fått några besök, känns kul! Gillar ni inläggen får ni väl posta någon kommentar... Okej, klockan tickar! Måste rusa! D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0