Dance Dance Honey Honey



Trots sömnbristen var det en najs dag på jobbet ändå, kände mig helt klar i skallen och ett plus var att jag inte var morgontrött. Hade dessutom hittat en gammal kavaj längst in i garderoben när jag städade inatt, och fick några komplimanger.
Ikväll har jag bestämt mig för att hänga på facebook, plugga lite spanska och dra ner till gymmet en stund. Fast jag vet såklart att spanskan inte kommer bli av. Börjar fundera på att hoppa av kursen nästan, det är så mycket att plugga - jag hade inte riktigt räknat med det... Får väl kämpa på tills jul iallafall.

En grej jag funderat lite på är ifall jag i sommar ska tågluffa, har ju alltid velat det. Vill så gärna se Berlin någon gång! Äsch, tar och stör pojkvännen nu. Har äntligen fått råd med mobilabonnemang igen så nu ska jag ringa runt lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0